دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات این استان هم‌اکنون به تعداد 39 هزار مشترک رسیده است که نسبت به پایان سال گذشته، 50 درصد رشد داشته است.
جلال پورشاکر با اشاره به افزایش چشمگیر پهنای باند در اختیار استان در یک‌سال گذشته اظهار کرد: این افزایش پهنای باند در انتقال هرچه سریع داده‌ها و اطلاعات ایجاد شهروند الکترونیکی و پرداخت‌های غیرحضوری بسیار موثر است.
وی با اشاره به تسهیلات این شرکت برای واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات افزود: اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان قزوین با سرویس‌های ویژه و خدمات استثنایی برای قشرهای مختلف جامعه فراهم شده است که برای دریافت این سرویس می‌توانند با شماره تلفن ۲۰۲۰ تماس بگیرند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین به رشد ۵۰درصدی پورت‌های منصوبه دیتا نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان قزوین هم‌اکنون به تعداد ۳۹ هزار مشترک رسیده است که نسبت به پایان سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است. پورشاکر سهم شرکت‌های PAP را از تعداد مشترکان ۲۰ هزار و ۷۳۱ مشترک اعلام کرد که این تعداد به نسبت سال گذشته ۷/۷ درصد رشد داشته است.