دنیای اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: استاندار کرمانشاه گفت: باید با کار کارشناسی موانع موجود بر سر راه توسعه تجارت استان مرتفع شود تا تجار و بازرگانان در مرزهای استان کمترین مشکل و معطلی را داشته باشند.
مهندس ابراهیم رضایی بابادی در دومین جلسه ستاد توسعه تجارت استان که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به موقعیت ممتاز استان کرمانشاه برای توسعه تجارت با کشور عراق اظهار کرد: نباید اجازه دهیم با برخی اهمال‌کاری‌ها این موقعیت از دست برود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرصتی برای از دست دادن نداریم، گفت: باید کارها به بهترین نحو ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.
مهندس رضایی همچنین با تاکید بر تسهیل و تسریع در تردد خودروهای حامل سوخت از مرزهای استان گفت: باید ضمن رعایت موارد امنیتی، به‌گونه‌ای اقدام کنیم که کامیون‌های حامل سوخت کمترین معطلی را در مرزهای ما داشته باشند.
وی در ادامه گفت: باید از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت شود و موانع فراروی فعالیت آنان برداشته شود تا بتوانند در فضایی آرام و امن به فعالیت پرداخته و ایجاد اشتغال کنند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کنیم، گفت: مدیران دستگاه‌های استان باید امور محوله را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان انجام دهند و کارهایی را که می‌توان ظرف چند روز انجام داد به هفته‌ها و ماه‌های بعد محول نکنند. مهندس بابک دلفانی، معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای توسعه تجارت خارجی استان گفت: در دیدار چندی پیش استاندار از مرز پرویزخان انجام یکسری اقدامات تصویب شد که تعریض در ورودی مرز پرویزخان و توسعه و روشنایی محوطه تخلیه و بارگیری بازارچه از آن جمله است که در حال انجام است.