دنیای اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: هیاتی متشکل از سرمایه‌گذاران سوئدی و ایتالیایی با مهندس ابراهیم رضایی استاندار کرمانشاه در محل سالن جلسات استانداری دیدار کرده و به گفت‌وگو پرداختند.
این هیات که به دعوت دکتر منوچهری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به استان کرمانشاه سفر کردند، از آمادگی خود برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری و همچنین سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف راه، عمران، درمان، بهداشت و... در بخش اورامانات خبر دادند.
مهندس رضایی، استاندار کرمانشاه در این دیدار با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره از تعامل و روابط دوجانبه با کشورهای دوست منطقه و جهان استقبال می‌کند، گفت: خوشبختانه بعد از توافق ژنو، شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در کشور ایجاد شده است و به این منظور استان کرمانشاه هم با دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری خاص خود آماده همکاری با سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی است.
وی با اشاره به اینکه دو کشور ایتالیا و ایران در عرصه روابط بین‌الملل همواره در حوزه ارتباطات تجاری و اقتصادی خوب عمل کرده‌اند، خاطر نشان کرد: امیدواریم که این رابطه و همکاری با کشور سوئد نیز در زمینه‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی بیش از پیش گسترش و بسط پیدا کند.
راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی روانسر، توریسم درمانی، احداث کارخانه‌های سیمان، آسفالت و کارخانه پیش ساخته قطعات ساختمانی از اهم تعهدات هیات سرمایه‌گذاری در منطقه پاوه و اورامانات محسوب می‌شود.