دنیای اقتصاد - بندرعباس: مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت از نیروگاه برق بندرعباس بازدید کرد.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در این دیدار گفت: وجود چنین برنامه‌هایی برای ارتقای سطح دانش علمی کارکنان هر دو شرکت مفید و لازم است و خواستار تعامل هر چه بیشتر نیروگاه بندرعباس و فولاد هرمزگان در زمینه‌های صنعتی، علمی، پژوهشی و نیروی انسانی شد.
داوود محمودی نیروگاه بندرعباس را چهارمین نیروگاه تولید برق کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: در این نیروگاه ۵/۳ درصد برق کشور و ۷۰ درصد برق هرمزگان تامین می‌شود.
محمودی به زمینه‌های همکاری بین این دو صنعت اشاره کرد و آن را در راستای شکوفایی و خودکفایی صنعت استان بسیار مهم دانست و خواستار تشکیل کارگروهای تخصصی به منظور تعامل و همکاری جدی و بیشتر شد.
وی گفت: فولادهرمزگان به شایستگی و با کمترین زمان مسیر رشد و تکامل را طی کرده و اکنون به عنوان یک افتخار ملی مطرح است و روحیه امید و نشاط را به کالبد صنعت استان تزریق کرد.
وی تفکر و اندیشه کار تیمی و استفاده از توانمندی‌ها و انتقال دانش را یکی از ضرورت‌های اصلی کشور دانست و گفت: فولادهرمزگان این موضوع را به خوبی درک کرده و نه تنها خود در این مسیر حرکت می‌کند، بلکه فرهنگ کار تیمی و صنعتی را در بین دیگر صنایع احیا نموده است.