دنیای اقتصاد-کرج-رسول باقری: مدیرکل پست استان البرز گفت: سرویس 193 طی دو ماه آینده در استان البرز راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند جایگزینی برای پیک‌های موتوری باشد.
حمیدی با اشاره به توزیع مرسولات پستی شهری و بین‌شهری هموطنان از طریق سرویس ۱۹۳ خاطرنشان کرد: متقاضیان با استفاده از سرویس ۱۹۳ می‌توانند مرسوله خود را از طریق پست‌های پیشتاز، عادی و ویژه به تمامی نقاط کشور ارسال کنند؛ همچنین این سرویس امکان ارسال مرسوله پستی را به صورت دست به دست (Hand To Hand) در شهر نیز فراهم می‌کند که این امکان نظیر عملکرد پیک‌های موتوری خواهد بود و ماموران پست بسته مورد نظر را در درب منازل و محل کار افراد تحویل گرفته و در آدرس مورد نظر توزیع می‌کنند.
مدیرکل پست استان البرز درخصوص مقرون به صرفه بودن نرخ خدمات این سرویس گفت: با توجه به اینکه نرخ ارائه این خدمات همان هزینه‌های پستی است از این رو به نظر می‌رسد از نرخ خدمات پیک‌های موتوری و دیگر سرویس‌های ارسال مرسولات کمتر باشد.
با استفاده از این سرویس، متقاضیان استفاده از خدمات پستی می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ۱۹۳ ماموران شرکت پست را به درب منازل و محل کار خود فراخوانده و مرسولات پستی خود را تحویل آنها داده و نرخ خدمات پستی را در محل پرداخت کنند.