دنیای اقتصاد - ساری: نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور آبان ماه سال جاری با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای شمال کشور در ساری برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی این کنگره تخصصی، فرامرز نقیبی، رییس شورای اسلامی استان مازندران و رییس این کنگره گفت: نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهر و اولین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های موفق شمال کشور با هدف ایجاد تعامل و انتقال تجربیات بین شهرداری‌ها با یکدیگر و با بخش خصوصی،کسب تجربیات جدید برای دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و ارائه دستاوردها و موفقیت‌های شهرداری‌های شمال کشور برگزار می‌شود.
وی مشارکت شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها را در این نمایشگاه و کنگره پر‌شور پیش‌بینی و اظهار کرد: دبیرخانه کنگره برای برپایی هرچه شایسته‌تر نخستین دوره این نمایشگاه و کنگره، برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده است که با توجه به حضور گسترده مجموعه مدیریت شهری کشور در این رویداد، این نمایشگاه را می‌توان بزرگ‌ترین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور محسوب کرد. نقیبی همچنین بخش‌ها و محورهای مختلف برپایی این نمایشگاه و کنگره را عمران و توسعه شهری، مدیریت بحران و خدمات شهری، حمل‌و‌نقل شهری، شهرداری الکترونیک، امور اجتماعی و فرهنگی و آموزش و پژوهش شهری، اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی کرد. وی گفت: در تلاش هستیم با برگزاری این کنگره و نمایشگاه آشنایی بیشتر مردم و سازمان‌ها با خدمات شهرداری‌ها، تعامل بیشتری را در زمینه مشارکت‌های مردمی ایجاد کنیم.