دنیای اقتصاد - همدان- شهناز محمدی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 5 هزار و320 مورد کنترل کمی و کیفی سوخت در جایگاه‌های منطقه همدان و مجاری عرضه سوخت استان صورت گرفته است.
اصغر توفیقی اظهار کرد:‌ علاوه بر بررسی‌های صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان که به طور متوسط ماهانه چهار مرتبه انجام می‌شود، اداره استاندارد نیز نسبت به کنترل و استانداردسازی تلمبه‌های سوختگیری جایگاه‌ها هر سه ماه یک بار اقدام می‌کند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان کرد: نظارت مستمر بر جایگاه‌ها و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی نقش تعیین‌کننده در تحقق سوخت‌رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم دارد. وی با اشاره به وجود ۷۳۰ نازل سوخت‌گیری در استان بر استانداردسازی مستمر نازل‌های فعال و لزوم کنترل کمیت فرآورده تحویلی تاکید کرد. توفیقی گفت: واحد خدمات فنی و مهندسی این شرکت با در اختیار داشتن چک لیست مربوطه، هر ماه در جایگاه‌ها و مجاری عرضه حضور یافته و سیستم مکانیکی انتقال و تحویل سوخت و شمارنده آن را با استفاده از پیمانه معیار و استاندارد نمونه‌گیری و مطابقت می‌کند. به گفته وی بعد از اطمینان از صحت عملکرد نازل تلمبه نسبت به پلمب مجدد و نصب برچسب بازدید اقدام می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: طی ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۴ هزار مورد بازدید از نازل‌های فعال توسط واحد یاد شده انجام شده که هر سه ماه یکبار با همکاری اداره کل استاندارد استان انجام می‌شود.