دنیای‌اقتصاد- قزوین- مهرداد نوری: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱۲ کوره آجرپزی در استان فعال است که تاکنون ۲۰۰ کوره گازرسانی شده و با تغییر وضعیت خود به فعالیت تولیدی ادامه می‌دهند. عادلی تصریح کرد: با گاز سوز شدن کوره‌‌‌های آجرپزی در ۱۱ ماه سال گذشته بیش از ۵۲ میلیون لیتر سوخت صرفه جویی شد و در چرخه مصرف سایر بخش‌‌‌های کشور قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: ارزش ریالی سوخت صرفه جویی شده در کوره‌‌‌های آجرپزی استان ۹۳ میلیارد تومان است. عادلی بیان کرد: در استان قزوین ۵۴ جایگاه CNG تک منظوره و دو‌منظوره فعالیت می‌کنند و چهار جایگاه CNG دیگر در استان در دست ساخت است که دو جایگاه تا آینده ای نزدیک آماده بهره‌برداری می‌شود.مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، همچنین از ساخت ۲۲ جایگاه بنزین و نفت گاز در استان خبر داد.

عادلی با اشاره به ضرورت تامین به موقع سوخت خودروها در نوروز اظهار کرد: ۱۴۹ دستگاه نفت کش در ناوگان حمل و نقل در ایام نوروز در آماده باش کامل بودند که با این کار سوخت مورد نیاز استان به موقع تامین و توزیع شد.