اراک- خبرنگار دنیای اقتصاد: طرح ضیافت در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مدت ۱۰ روز در استان مرکزی اجرا شد. سیاوش امینی، مدیرکل بازرگانی استان مرکزی با اعلام مطلب فوق و با مثبت ارزیابی کردن عملکرد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در این استان گفت: در این نمایشگاه‌‌ها که در ۸ شهرستان استان مرکزی برگزار شد تمامی کالاهای مورد نیاز مردم شامل مواد غذایی، لوازم‌التحریر و پوشاک عرضه شد.

وی از تزریق کالا به شبکه‌های کارمندی و کمک به نهادهای عام‌المنفعه در استان خبر داد و گفت: اقلام مورد نیاز سازمان‌هایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مراسم افطاری می‌کنند توزیع شده است.

امینی با اشاره به اهتمام جدی دولت بر طرح نظارت و کنترل قیمت‌ها گفت: به منظور اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان ۴ دستگاه خودرو با آرم ۱۲۴ در قالب گشت‌های سیار در تیم‌های دونفره در سطح شهر تردد خواهند داشت که این علاوه بر فعالیت شبانه‌روزی ستاد خبری ۱۲۴ است.

وی از اتصال ستاد خبری ۱۲۴ شهرستان اراک به شبکه الکترونیکی خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق رایانه به این شبکه متصل شده و شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند. امینی گفت: برنامه‌هایی نیز در رابطه با اتصال این شبکه به شبکه تلفن‌های همراه در دست اقدام است که تا قبل از پایان سال‌جاری محقق خواهد شد. رییس مجمع امور صنفی اراک نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه‌ها با اشاره به شکستن قیمت‌ها در بازار گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با ۱۰ تا ۲۰درصد تخفیف در اختیار عموم قرار گرفت.

براساس این گزارش، طبق آمار به دست آمده این نمایشگاه‌ها در ۱۰روز برگزار شده روزانه ۱۰هزار نفر مراجعه‌کننده داشته‌اند.