ساری - خبرنگار دنیای اقتصاد: روابط عمومی دانشگاه مازندران به منظور تهیه بانک اطلاعاتی جامع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان، اقدام به تهیه اطلس‌ جامع آموزش عالی ویژه مازندران کرده است. ایرج نیاز‌آذری مدیر روابط عمومی این دانشگاه و مجری این طرح با بیان مطالب فوق افزود: تسهیل در روابط میان دانشگاه‌ها، استفاده از تجارب یکدیگر در امور آموزشی و پژوهشی، تعامل بیش از پیش با صنایع و سازمان‌های اجرایی، توسعه ارتباط بین اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه‌ها و ایجاد شناسنامه درون دانشگاهی از جمله اهداف اجرایی این طرح است.

وی افزود: طرح یاد شده دارای دو فاز عملیاتی است که در بخش اول تمامی اطلاعات مربوط به دانشگاه‌ها و موسسات مطابق سوالات مندرج در کار برگ‌های تدوین شده از سوی مراکز تکمیل و تا اول مهر ماه سال جاری به روابط عمومی دانشگاه مازندران ارسال خواهد شد و این مدیریت پس از انجام مراحل لازم اقدام به چاپ کتابی با همین عنوان خواهد کرد.

در بخش دوم نیز که متعاقبا اعلام خواهد شد. شناسه مربوط به اعضای هیات علمی به صورت فرمی مشخص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مازندران قرار خواهد گرفت و پس از فراخوان استانی این افراد می‌توانند با مراجعه به آن به معرفی مشخصات پرسنلی و فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود بپردازند.

نیازآذری یادآور شد: پایگاه اطلاع‌رسانی دایمی نیز به عنوان اطلس جامع آموزش عالی استان طراحی خواهد شد که در سال‌های آتی تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند جدیدترین اطلاعات خود را به روز کنند.