سرپرست استانداری یزد گفت: ۵۰درصد از مصوبات هیات دولت در این استان اجرایی شده است. به گزارش «ایرنا»، سیدعلیرضا نبوی‌زاده در جلسه بررسی مصوبات استانی دولت با اشاره به تاریخ ابلاغ مصوبات به‌ استان در ۲۹فروردین‌ماه امسال افزود: از زمان ابلاغ ۲۰۰مصوبه و ۱۶توافقنامه مربوط به استان یزد، اقدامات دستگاه‌های اجرایی آغاز شد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید اطلاعات و پیشرفت فیزیکی مصوبات را در نرم‌افزاری که برای همه ادارات قابل دسترسی است، وارد کنند. سرپرست استانداری یزد اضافه کرد: این اطلاعات‌، برای بررسی نحوه پیشرفت مصوبات بر‌اساس زمان‌بندی، تحقق یافتن آنها و یا مشکلات احتمالی بر سر راه دستگاه‌ها در تحقق نیافتن طرح‌ها جمع‌آوری می‌شود. نبوی‌زاده تصریح کرد: مشکلاتی که در استان قابل حل باشد رسیدگی و تصمیم لازم اتخاذ و در غیراینصورت در تهران با حضور وزرا یا معاونان آنها بررسی خواهد شد.

در این جلسه مسوولان سازمان‌های مسکن و شهرسازی، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه یزد‌، فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک علم و فناوری، مصوبات مربوط به دستگاه خود را مطرح و گزارشی از روند پیشرفت، مشکلات و موانع فرا رو ارائه کردند که دستور بررسی و اقدام صادر شد.