اراک- خبرنگار دنیای اقتصاد: اولین سمینار دو روزه آموزش تخصصی مفاهیم پایه و روش‌های علمی تجارت الکترونیک و کاربرد آن در تجارت ملی و بین‌المللی ۱۰مرداد ماه در اراک برگزار می‌شود. قدیری، مدیر عامل شرکت شهر الکترونیک پارس با اشاره به این که سمینار با همکاری سازمان بازرگانی و این شرکت برای

اولین بار در استان مرکزی برگزار می‌شود، گفت: شرکت شهر الکترونیک پارس در سه شهر اهواز، تهران و اراک شعبه دارد و اولین شرکت تخصصی در کشور است که دارای متخصصان و کارشناسان ارشد در زمینه تجارت الکترونیک است.

وی هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی مخاطبان با مفاهیم پایه و روش‌های عملی تجارت الکترونیک با قابلیت‌ در ایران دانست و با بیان اینکه برگزاری این سمینارها می‌تواند بر ایجاد ارتباط بین بنگاه‌های تجاری موثر باشد، افزود: مخاطبان پس از این دوره قادر خواهند بود در تجارت و کسب و کار الکترونیک وارد شوند.

قدیری از اعطای گواهینامه کسب مهارت‌های علمی تجارت الکترونیک به شرکت کنندگان در همایش که در دوره‌های تکمیلی شرکت می‌کنند، خبر داد و گفت: دوره جامع و تکمیلی تجارت الکترونیک پس از برگزاری سمینار در هشت عنوان برگزار می‌شود که جهت تکمیل اطلاعات مخاطبان برنامه‌ریزی شده است.