گروه استان‌ها- هشت‌میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور بهبود محیط‌ روستایی و تکمیل طرح‌های شهر قشم اختصاص داده شد. محمدجواد حاجی‌حسینی، مدیر بهسازی شهری و همیاری روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این خبر گفت: از محل اعتبارات معاونت عمرانی سازمان از این رقم ۴میلیارد ریال آن به روستاهای جزیره قشم اختصاص خواهد یافت.

وی ساخت ساختمان‌های چندمنظوره در روستاها، ساخت کتابخانه روستایی، تامین روشنایی معابر، زیرسازی و آسفالت معابر، مشارکت در طرح‌های هادی، ساخت سایبان صیادی، آماده‌سازی زمین‌های ورزشی، ساخت خانه ماما، توسعه فضای سبز، ساخت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و خرید خودروهای حمل زباله را از جمله طرح‌های در دست انجام این مدیریت در روستاها دانست.

حاجی‌حسینی خاطرنشان کرد: به منظور بهبود محیط روستایی و براساس اولویت کارهای عمرانی و تقاضای دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته و تاکنون به نیمی از روستاها اعتبارات موردنیاز اختصاص داده شده است.

مدیر بهسازی شهری و همیاری روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: طرح ساخت حمام بزرگ قشم، سرویس بهداشتی، توسعه فضای سبز شهری، تکمیل آسفالت و تامین روشنایی معابر عمومی، زیباسازی و مبلمان شهری نیز از جمله برنامه‌های در دستور کار این مدیریت در سال‌جاری است.