همدلی- خوزستان: ۸۷میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۸۶ به اهواز اختصاص یافت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اهواز عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز با بیان این خبر در کمیته برنامه‌‌ریزی این شهرستان افزود: با احتساب اعتبارات استانی که به طرح‌های اهواز اختصاص می‌یابد این اعتبار به بیش از ۹۲میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۵درصد افزایش داشته است. وی اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی را ۸۵میلیارد ریال بیان کرد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۸۶ مجتمع‌های آبرسانی روستایی در حال ساخت در روستاهای اهواز به بهره‌برداری برسد. فدعمی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به عمران شهری و روستایی اظهار امیدواری کرد با تلاش اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شاهد تغییر چهره اهواز باشیم. زنگنه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم راهکار توسعه خوزستان و شهرستان اهواز را توجه ویژه و به کارگیری برنامه جدید برای توسعه عمران و آبادانی بیان کرد.

وی لازمه حل مشکلات اهواز را روحیه مدیریتی جهادی دانست و خواستار ارتباط مداوم مردم و مسوولان با نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی شد.