اصفهان - خبرنگار دنیای اقتصاد: مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی و جدید شرکت تکادو در هتل آسمان اصفهان برگزار شد. مصطفی صفوی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت احیا سپاهان در این مراسم به عنوان سهامدار عمده شرکت تکادو ضمن تقدیر از زحمات ده ساله رسول رنجبران، صفرعلی براتی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تکادو معرفی کرد.

وی با اشاره به نقش این شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی که توانست در یک برهه تاریخی بحران‌های سیاسی و بیکاری استان را که نتیجه سرریز کارکنان ذوب‌آهن بود پشت‌سر گذارد، گفت: نقش تکادو در توسعه استان، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کشور بسیار حایز اهمیت است.

رسول رنجبران نیز در این مراسم گفت: در گذشته متاسفانه شرکت تکادو را یک شرکت رانتی و بادآورده می‌دانستند که با تلاش همکاران و قطع این ذهنیت هم‌اکنون شرکت موفق، پرتوان و رو به رشد است.

صفرعلی براتی، مدیرعامل جدید این شرکت نیز در این مراسم، شرکت تکادو را پیش قراول بخش خصوص کشور دانست و افزود: شرکت تکادو اولین شرکتی است که در بخش‌خصوصی در کنار کارخانه ذوب‌آهن و فولاد کشور تشکیل شد و خدمات زیادی به کشور و استان انجام داد.

وی اظهار امیدواری کرد این شرکت با مشارکت دیگر شرکت‌ها به ویژه احیا سپاهان بتواند سرمایه‌گذاری‌های خوبی در توسعه صنعتی کشور داشته باشد.