ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: مراسم آغاز طرح امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران با حضور استاندار مازندران، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ساحل بابلسر برگزار شد. فردین خنجری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و رییس هیات نجات غریق مازندران در این مراسم گفت: ‌این طرح تا پایان شهریورماه سال‌جاری به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۱۴ جایگاه امداد و نجات ساحلی در سواحل شهرهای ساری، بوشهر، بابلسر گلوگاه، فرید و نکنار محمودآباد، نوشهر، چالوس، نور، رامسر، تنکابن، جویبار و نکا مستقر می‌شوند و در هر جایگاه یک پزشک، سه امدادگر، یک کارمند و یک دستگاه آمبولانس آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

وی از تقویت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در محورهای استان خبر داد و افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان مسافران زیادی به استان سفر خواهند کرد و به منظور تامین نیاز آنها پایگاه‌های امداد نجات جاده‌ای استان تقویت خواهند شد. براساس این گزارش مانور مشترک امدادگران جمعیت هلال احمر و هیات نجات غریق استان نیز در این مراسم به اجرا درآمد.