دنیای‌اقتصاد- در دومین روز از دهه مبارک فجر همزمان با افتتاح متمرکز ۲۴۴پروژه شهرستان آق‌قلا، طرح‌های شرکت سهامی آب منطقه‌ای گلستان نیز افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گلستان، در این مراسم سرپرست استانداری گلستان، ضمن گرامیداشت دهه‌فجر گفت: توسعه پایدار متوازن و همه‌جانبه را به عنوان سیاست کلی و کلان در استان گلستان پیگیری می‌کنیم.

انجم‌شعاع افزود: توسعه باید در همه بخش‌ها و به طور همزمان دنبال شود، چرا که گلستان از جمله استان‌هایی است که نیاز بیشتری به تلاش و پیگیری دستگاه‌های مختلف اجرایی دارد.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال دو هزار و ۲۰۰طرح در بخش‌های مختلف آب، کشاورزی، صنعت، بهداشت، ساختمان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گلستان نیز در این مراسم گفت: طرح‌های این شرکت در شهرستان آق‌قلا شامل آببندان بهلکه داشلی، مخزن دوم ذخیره بتنی ۵هزار مترمکعبی آق‌قلا و ایستگاه‌های آب‌سنجی و هواشناسی این شهرستان است که به طور متمرکز افتتاح شدند.

نادعلی حاجیلری افزود: این طرح‌ها در مجموع ۶میلیارد و ۱۷۸میلیون ریال هزینه در برداشته‌اند و میزان اشتغالزایی این طرح‌ها بیش از ۸۰نفر برآورد می‌شود.