ثبت‌نام سیم‌کارت دایمی و اعتباری تلفن‌همراه در خراسان رضوی آغاز شد

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام سیم‌کارت دایمی و اعتباری تلفن‌همراه شرکت ارتباطات سیار در خراسان رضوی آغاز شد. علی کارگزار به «ایرنا» گفت: تاریخ واگذاری این سیم‌کارت‌ها از طریق قرعه‌کشی مجزا برای هر نوع سیم کارت تعیین خواهد شد و قرعه‌کشی نیز روز ۲۷اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ همزمان با روز جهانی «جامعه اطلاعاتی» صورت می‌گیرد.

وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی نیز از طریق سایت www.mci.ir انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبلغ هر سیم کارت دائمی شرکت ارتباطات سیار ۲‌میلیون و ۸۸۰هزار ریال است گفت: در مرحله نخست متقاضیان هنگام ثبت نام با مراجعه به بانک‌های ملت، ملی، صادرات، سپه، تجارت و پست بانک یک‌میلیون و ۵۰۰هزار ریال به ازای هر سیم‌کارت واریز می‌کنند.

وی افزود: در مرحله دوم که زمان تحویل سیم‌کارت است یک‌میلیون و ۳۸۰‌هزار ریال را واریز می‌کنند که نحوه پرداخت آن به اطلاع خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ثبت نام سیم کارت اعتباری نیز برای هر سیم‌کارت ۳۴۰هزار ریال است افزود: در مرحله نخست این ثبت نام مبلغ ۱۰هزار ریال از متقاضی دریافت می‌شود و متقاضی باید زمان تحویل سیم کارت ۳۳۰هزار ریال نیز واریز کند که ۱۰۰هزار ریال به عنوان شارژ اولیه داخل این سیم‌کارت‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام سیم‌کارت در ۲۳۰ نقطه پستی در خراسان رضوی انجام می‌شود گفت: ۱۳۹دفتر خدمات ارتباطاتی آژانس و دفاتر پستی دولتی و ۹۵ دفتر نیز در شهرستان‌های استان ثبت‌نام سیم‌کارت دائمی و اعتباری شرکت ارتباطات سیار را انجام می‌دهند.