به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغال نیروهای دانشگاهی و حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی‌در استان گلستان صندوق مهر امام رضا (ع) استان گلستان از محل اعتبارات این صندوق مبلغ ۸میلیارد و ۷۳۰میلیون ریال به فارغ‌التحصیلان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی‌استان گلستان تسهیلات پرداخت می‌کند. به گزارش «ایسنا» شبیر دائمی، رییس کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ‌گرگان با اعلام این مطلب گفت: طرح‌های فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۰ به بعد دانشگاه آزاد اسلامی‌ و طرح‌های مخترعان و مبتکران که قابلیت اجرایی در منطقه را داشته و مطابق رشته تحصیلی متقاضیان تنظیم شده باشد مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

وی افزود: طرح‌های کسب و کارهای خانگی حداکثر تا سقف ۳۰میلیون ریال و طرح‌های خویش‌فرمایی، خدماتی، تولیدی و توزیعی تا سقف ۱۰۰میلیون ریال و کارفرمایی حداکثر تا سقف میلیون ریال در کمیته سه جانبه صندوق، دانشگاه و متقاضی بررسی شده و تسهیلات دریافت خواهند کرد.

دائمی ‌از فارغ‌التحصیلان واحدهای دانشگاهی آزاد استان گلستان درخواست کرد برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم‌های مربوط به روابط عمومی‌ دانشگاه آزاد اسلامی ‌گرگان و یا صندوق مهر امام رضا (ع) مراجعه کنند.