ایرانسل اول دی در کرمانشاه عرضه می‌شود

مدیر فروش شرکت ایرانسل گفت: سیم‌کارت‌های ۱۵۰هزار تومانی ایرانسل هفته اول دی‌ماه در کرمانشاه در معرض فروش قرار می‌گیرد. ویکرام چاندها در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرمانشاه افزود: در فاز اول ۷۰هزار سیم‌کارت در شهر کرمانشاه واگذار و در پروسه‌ای یک‌ساله این میزان به ۴۰۰ تا۵۰۰هزار مشترک افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه بین ۱۶ تا۲۰ ایستگاه «بی تی اس» موبایل در کرمانشاه در حال نصب است گفت: آنتن دهی تلفن‌های ایرانسل بدون هیچ‌گونه مشکلی در کرمانشاه و شهرهای بزرگ کشور قابل استفاده خواهد بود. مدیر فروش ایرانسل افزود: هزینه مکالمه تلفن‌های ایرانسل در هر جای ایران ثابت و هر دقیقه۴۹۹ ریال است که در مجموع بین ۲۵ تا۳۰درصد نسبت به سیستم‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر خواهدبود.

وی گفت: استان کرمانشاه به علت اهمیتی که در منطقه غرب ایران دارد به‌عنوان یکی از استان‌های پایه حمایت شده و ایرانسل برای گسترش شبکه‌های مختلف خود در این استان اهمیت خاصی قائل است.

چاندها با اشاره به امکانات مختلف سیستم‌های ایرانسل افزود: اتصال سیم‌کارت مشترکان ایرانسل بلافاصله پس از خرید سیم‌کارت‌ها ظرف مدت ۱۵دقیقه برقرار می‌شود و به‌زودی نیز سیستم‌های mms ایرانسل که بسیار بهتر و قوی‌تر ازsms هستند نیز فعال می‌شود.

وی مجری فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل در ایران را مرکز اینترنت تهران عنوان کرد و افزود: جوایز فروش زیادی به فروشندگان این شرکت تعلق می‌گیرد که بر اساس رنج خاصی قابل افزایش است.