اصفهان- خبرنگار دنیای اقتصاد: با هزینه‌ای بیش از ۲۱۲میلیارد ریال، ۲۰ طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در محدوده شهرداری منطقه ۵ اصفهان به بهره‌برداری رسید. منصور نجفی، شهردار منطقه ۵ اصفهان در آیین افتتاح این طرح‌ها با اشاره به سکونت ۲۰درصد جمعیت شهر اصفهان در این منطقه، گفت: بیش از نیمی از بودجه ۴۰میلیارد تومانی شهرداری منطقه ۵ صرف هزینه‌های عمرانی و خدماتی در این منطقه شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۹۶ طرح بزرگ و کوچک در این منطقه اجرا شده است، افزود: ساخت خیابان وحید حدفاصل چهارراه رودکی تا پل وحید به طول ۱۰۰۰ متر و در دو باند تندرو به عرض هر کدام ۱۰ متر و رفیوژ فضای سبز به عرض ۸ متر و ۱۲هزار متر مربع و ساخت پیاده‌رو از شاخص‌ترین این طرح‌ها است که بیش از ۱۰میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی ساخت بزرگراه‌ شهید دستجردی به طول ۵/۴ کیلومتر را از دیگر طرح‌های مهم این منطقه دانست که با همکاری شهرداری منطقه ۶ در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

نجفی، اتصال اتوبان خیام به شهید حبیب‌اللهی را از مهم‌ترین طرح‌های منطقه دانست و گفت: این پروژه با بیش از ۲هزار متر طول، ۱۰میلیارد تومان هزینه داشته است. وی اتصال بزرگراه شهید میثمی به بزرگراه شهید اقارب‌پرست به طول ۱۲۰۰ متر را طرحی کارآمد دانست و افزود: انتهای بزرگراه شهید میثمی محل اتصال این بزرگراه به بزرگراه اقارب‌پرست به واسطه قرارگیری در زمین‌های ارتش مسدود شده بود که همین امر کارآمدی این بزرگراه را به نیم رسانیده بود که با آزادسازی ۷۰هزار مترمربع از زمین‌های مزبور رینگ سوم ترافیک شهری در جنوب غرب در مدتی کمتر از سه ماه به طور کامل راه‌اندازی شد.

وی گفت: اجرای این طرح بالغ بر ۳۱میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال هزینه در برداشته است. وی ساخت خیابان دکتر حسابی حدفاصل کوی امیریه تا خیابان کشاورزی به طول ۱۲۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶میلیارد ریال، ساماندهی خیابان صفه حدفاصل سه راه حکیم نظامی تا پل شهید ستاری به طول ۲۲۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، ساخت مجموعه ورزشی قائمیه به مساحت ۵هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع شامل سالن سرپوشیده، زمین روباز والیبال، بدمینتون و شطرنج با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، ساخت زمین اسکیت بوستان سعدی به مساحت ۶۳۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۰میلیون‌ریال و ساخت سالن مطالعه کوی امام جعفر صادق(ع) با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع شامل یک طبقه سالن مطالعه و محوطه‌سازی صحن مسجد با هزینه یک‌میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری نام برد.

مرکز کنترل و نظارت هوشمند سوئیچ شهری در اصفهان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار ما، مرکز کنترل و نظارت هوشمند سوئیچ شهری در شرکت مخابرات اصفهان ایجاد و راه‌اندازی شد.

مرکز کنترل و نظارت هوشمند سوئیچ شهری (OMC) با هدف افزایش کیفیت خدمات و سرویس‌های مخابراتی، صرفه‌جویی در هزینه و وقت، هماهنگی مراکز سوئیچ و مخابراتی، تسریع در رفع مشکلات و حوادث پیش‌بینی نشده در مراکز سوئیچ مخابراتی و پاسخگویی بیشتر مشترکان در سطح شهر اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.