دنیای‌اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: استاندار کرمانشاه گفت: روند اجرایی طرح مونوریل کرمانشاه باید با شتاب بیشتری پیش رود؛ در غیر این صورت مجریان و پیمانکاران توانمند و شایسته‌تری را به کار خواهیم گرفت. حجت‌الله دمیاد در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه مونوریل با ابراز نارضایتی از عملکرد اجرایی مجریان و پیمانکاران این طرح تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب و قابل توجهی برسد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون اعتبارات خوب و مناسبی از سوی مسوولان کشور و استانی و همچنین شهرداری کرمانشاه به این طرح اختصاص یافته است.

دمیاد در ادامه اظهار کرد: پیمانکارانی که قبل از موعد مقرر پروژه‌های عمرانی محوله را آماده افتتاح و بهره‌برداری کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند و پیمانکارانی که متناسب با اعتبارات تخصیص یافته از پیشرفت اجرایی خوبی برخوردار نباشند، شامل تنبیه و جرائم مالی و اعتباری خواهند شد.

استاندار کرمانشاه همچنین اجرایی کردن این طرح و دیگر طرح‌های عمرانی استان را مطالبه بحق مردم عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات دولت در نقاط مختلف کشور ملموس و قابل توجه است. از این رو اگر مدیری در ارائه این گونه خدمات کوتاهی کند، شیرینی و حلاوت عرصه خدمت‌رسانی را به کام مردم تلخ خواهد کرد.