دنیای اقتصاد - رشت - محدثه بی‌آزار: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در شهرستان‌های رضوانشهر، انزلی، تالش و سیاهکل با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برپا شد. مهدی نقدی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رضوانشهر از برگزاری این نمایشگاه با حضور ۴۰ واحد تولیدی و صنفی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کالاهای مختلفی به ویژه پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌التحریر و مواد غذایی و پروتئینی عرضه می‌شود. محمود خوشدل، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرانزلی نیز از آغاز اجرای برنامه‌های تنظیم بازار پاییزه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور نمایشگاهی در ۵۰ غرفه با هدف عرضه محصولات پرمصرف این ایام نظیر لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش با تخفیفی معادل ۵ الی ۱۵ درصد در این شهرستان برپا شده است.

عیسی صفی دوست، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش نیز اعلام کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در شهرستان تالش با حضور ۱۴۰ غرفه برپا شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل نیز در ادامه از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام منتهی به بازگشایی مدارس بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی از واحدهای صنفی این شهرستان به‌ویژه واحدهای عرضه کالاهای پرمصرف این ایام بازرسی‌های متعددی به‌عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهند کرد. محمدرضا قلی‌پور اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه نیز در این شهرستان با مشارکت ۵۶ غرفه تا پایان شهریور دایر است.