رئیس جمهوری از اختصاص یک‌‌درصد بودجه سالانه تاسیسات هسته‌ای نطنز به عمران و آبادانی شهرستان نطنز خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد در دیدار با مردم شهرستان‌های استان اصفهان، نطنز را نماد مقاومت، ایستادگی و عزت آفرینی ملت ایران و همه‌ ملت‌های آزاده عالم دانست.

رییس‌جمهوری با اشاره به این که در دنیا وقتی اسم نطنز به میان می‌آید، همه به یاد انرژی هسته‌ای افتاده و این فن آوری را نماد قدرت ایران می‌دانند، گفت: با این که این موضوع صحیح است، اما قدرت حقیقی که انرژی هسته‌ای بخشی از آن است به واسطه ایمان پاک، دل‌های مومن و اراده پولادین مردم این منطقه است، ملتی که فقط به خدا متکی است و در مسیر هدایت الهی حرکت می‌کند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: تمامی به ظاهر قدرتهای عالم در یک طرف و ملت ایران در طرف دیگر ایستاده و آنها نتوانستند با استفاده از اهرم‌های تبلیغاتی و سیاسی خود جلوی پیشرفت این مردم را بگیرند، چون ملتی که جز خدا قدرتی را قبول ندارد، موجب شکست پی در پی جبهه استکبار می‌شود.

وی دل‌های مردم نطنز را سپرده شده به خدا دانست و گفت: اگر این قدرت‌های زورگو صد برابر هم شوند، ملت ایران برای اخم شما تره هم خورد نخواهد کرد.

احمدی‌نژاد با اعلام این خبر که یک‌‌درصد بودجه تاسیسات هسته‌ای نطنز برای عمران و آبادانی شهرستان نطنز اختصاص داده شده است، افزود: رقم آن را اعلام نمی‌کنم تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

اختصاص بیش از ۴۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا و زود بازده، عملیات آبرسانی به شهرستان نطنز و بادرود و نیز دو خطه شدن راه آهن بادرود - کاشان-قم از دیگر مژده‌های احمدی‌نژاد به مردم این شهرستان بود.