پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل راه و ترابری استان گلستان با هدف آشنایی مراجعان با قابلیت های استان در بخش راه‌ها و تسهیل در دسترسی سریعتر کاربران اینترنت به خدمات این مجموعه راه‌اندازی شد. به گزارش «ایرنا»، مسوول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری گلستان گفت: راه‌اندازی این پایگاه به منظور ارایه آخرین اطلاعات و اخبار از مجموعه این اداره کل و تحولات آن و برقراری ارتباط راحتتر مراجعین بوده است.

حمیدرضا خراسانی با اشاره به قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف این پایگاه افزود: دسترسی آسان به قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها و معرفی طرح‌های در حال اجرای اداره کل از جمله بخش‌های این پایگاه است.

وی گفت: همچنین مواردی که ارباب رجوع برای دسترسی آسانتر به خدمات اداره کل راه وترابری استان نیاز دارند در بخش طرح تکریم این پایگاه بیان شده‌است.

به گفته وی اطلاعات در مورد فاصله شهرهای استان برای آگاهی مسافران و رانندگان، نوع راه‌های گلستان و امکانات موجود در هر مسیر از دیگر مطالب این پایگاه اطلاع‌رسانی است.براساس این گزارش، پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل راه و ترابری استان گلستان به نشانی «www.golestanroad.ir» برای کاربران اینترنت قابل دسترسی است.