اهواز - خبرنگار دنیای اقتصاد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به رشد و توسعه متوازن شهرهای پیرامون به خصوص استان خوزستان توجه ویژه دارد. سیف‌ا... جشن‌ساز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان خوزستان با بیان این مطلب گفت: از سال ۸۵ توجه بیشتری به این بخش شده و طرح‌های متعددی تصویب شد که بیشتر آنها در شهرهای امیدیه، گچساران مسجد سلیمان و ایذه بوده است.

جشن ساز گفت: چهار بانده کردن جاده ورودی امیدیه به تصویب رسیده و بودجه مناسبی به آن اختصاص یافته است.

همچنین جاده امیدیه به بهبهان و رامهرمز را نیز شرکت نفت به جاده‌های استاندار تبدیل می‌کند.وی از ساخت دو مجموعه سرپوشیده و کاملا مجهز برای کارکنان شرکت نفت امیدیه خبر داد و افزود: در کنار این دو ورزشگاه دو سالن ورزشی نیز برای استفاده عموم در دست ساخت است که ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عضو اصلی هیات‌مدیره شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در مرکز استان خوزستان همکاری خوبی در زمینه توسعه مناطق رفاهی و فرهنگی با مراکز مختلف داشته‌ایم که می‌توان به ساخت جاده ساحلی غرب کارون حدفاصل پل هفتم تا سوم شهر اهواز اشاره کرد.

جشن ساز افزود: ساخت «بلوار نفت» حدفاصل فلکه فرودگاه تا سه راه سپیدار بخش دیگری از فعالیت‌های شرکت در زمینه کمک به توسعه متوازن شهری است که با اعتبار ۴۰میلیارد ریال در حال انجام است.

وی همچنین از ساخت و تکمیل دو ورزشگاه مجهز و سرپوشیده در مناطق محروم اهواز و تحویل آن به سازمان تربیت بدنی خبر داد.