اهواز - خبرنگار دنیای اقتصاد: در سال گذشته جرم در استان خوزستان ۲۰درصد کاهش یافت. دادستان اهواز با بیان این مطلب گفت: با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه، نیروهای اطلاعات و قضایی در سال گذشته و به خصوص در ایام عید نوروز از وقوع حوادث پیشگیری شد. پیریایی در مورد وضعیت خاص و استراتژیک خوزستان گفت: با توجه به این وضعیت در خوزستان و ورود ۴میلیون و ۶۰۰هزار مسافر نوروزی، استان خوزستان به‌خصوص اهواز مورد توجه دشمنان بود و با همکاری تمامی نیروها توانستیم روزهای بی‌خطری را برای میهمانان نوروزی فراهم کنیم.

پیریایی در مورد یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های اقتصادی ایران یعنی پرونده فساد اقتصادی جمع‌آوری پول‌هایی از مردم گفت: تاکنون یک‌هزار و ۱۸۲نفر در این زمینه دستگیر شدند و از این تعداد ۶۶۴نفر با وثیقه‌های سنگین و معتبر آزاد شدند، ۱۰۰نفر دیگر نیز در حال حاضر یکسال‌ونیم است که در زندان بسر می‌برند.

وی همچنین گفت: ۳۱میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان پول نقد، ۲۰۰دستگاه خودرو، ۴۷موتورسیکلت، ۱۶۵سیم‌کارت تلفن‌همراه و ۴۱باب واحد مسکونی توقیف شدند.

پیریایی اظهار داشت: ۶۱میلیارد تومان نیز از طریق فیش‌ها باز پس گرفتیم.

وی در مورد بازپس دادن اموال مردم ضرر دیده گفت: ۲۵میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان را به ۸۰هزار نفر برگرداندیم و در حال حاضر هنوز در حال پیگیری این پرونده هستیم.