مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: شعبه صندوق مهررضا(ع) برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز به منظور ایجاد اشتغال بیشتر در کیش آغاز به کار کرد. به گزارش ایرنا، مجید شایسته در مراسم‌ افتتاح شعبه صندوق مهررضا(ع) در جزیره کیش افزود: این صندوق برای پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال در کیش ۳۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

وی مزیت‌های شروع به کار این صندوق برای ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های زود بازده در کیش را یادآور شد و گفت: بومیان و ساکنان جزیره می‌توانند از طریق معاونت فرهنگی و اجتماعی و موسسه صندوق رفاه‌ منطقه آزاد کیش از تسهیلات این صندوق استفاده کنند. مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی شعبه صندوق مهررضا(ع) در کیش شاهدافزایش فعالیت ساکنان و بومیان جزیره‌ در بخش‌های مختلف اقتصادی باشیم.

وی گفت: تا پایان سال‌جاری فرصت زیادی نمانده است و متقاضیان با ارائه طرح‌های اقتصادی خود می‌توانند از تسهیلات این صندوق در کیش استفاده کنند. مدیر صندوق مهررضا(ع) در استان هرمزگان نیز دراین مراسم گفت: راه‌اندازی این صندوق از سیاست‌های دولت نهم است که با بررسی تسهیلات ازدواج، مسکن و اشتغال مشکلات مالی جوانان را برطرف کنند. مهدی اسدی با بیان آنکه صندوق مهررضا(ع) از اول مرداد امسال کار خود را در کشور آغاز کرده است، افزود: برای تامین نیازهای مالی زوج‌های جوان این صندوق ۲۰میلیون ریال وام پرداخت می‌کند.

به گفته وی، شعبه صندوق مهررضا(ع) درکیش بدون هیچ محدودیتی وام ازدواج جوانان کیش را پرداخت می‌کند وبرای افزایش اشتغال در جزیره کیش ۳۰میلیارد ریال تسهیلات برای بیکاران این جزیره در نظر گرفته شده است.