استاندار زنجان، پیشرفت اجرایی مصوبات سفر رییس‌جمهوری در این استان را ۸۲درصد اعلام کرد. به گزارش ایرنا، قوام نوذری، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: دستگاه‌هایی که روند اجرایی آنها در خصوص مصوبات این سفر کمتر از ۸۰درصد است باید تا یکماه آینده آن را برطرف کنند. وی با یادآوری‌ اینکه ۱۳۸مصوبه و ۳۹توافق‌نامه در جریان سفر رییس‌جمهوری به‌ این استان نهایی شد، ساخت مناطق نمونه گردشگری در خلیفه‌لو، کینه‌ورس، گلابر، ایل‌بولاغی، قلعه‌بهستان، غار کتله‌خور و منطقه نمونه گردشگری بین‌المللی در شهر تاریخی سلطانیه را ازجمله این مصوبه‌ها بیان کرد.

استاندار زنجان، ساخت استخر سرپوشیده در شهرهای ماهنشان، هیدج، گرماب، صایین‌قلعه و زرین‌آباد و ساخت پنج سالن ورزشی و ۲۰زمین چمن مصنوعی فوتبال را از دیگر مصوبات سفر رییس‌جمهوری برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع پتروشیمی، ساخت پالایشگاه و توسعه دانشگاه‌ها نیز از دیگر دستاوردهای این سفر است.

معاون استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان نیز میزان اعتبارات تخصیصی از منابع ملی و استانی برای اجرای طرح‌های سفر رییس‌جمهوری را ۳۰۰میلیارد ریال دانست و گفت: از این میزان ۲۵۰میلیارد ریال مربوط به‌اعتبارات استانی است.