شعبه ۲۴ساعته بانک تجارت اردبیل راه‌اندازی شد

باحضور عضو هیات مدیره بانک تجارت نخستین شعبه ۲۴ساعته بانک تجارت در استان اردبیل راه‌اندازی شد. عضو هیات‌مدیره بانک تجارت در مراسم بهره‌برداری از این شعبه گفت: توسعه فناوری و تغییر الگوی زندگی شهری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را در کشور به موضوعی مهم و ضروری تبدیل کرده و ایجاد این شعبه در واقع پاسخگویی به نیاز امروزی مردم است.

نادر حق‌وردی با اشاره به مراجعه ۷۳درصد از مشتریان بانک‌ها برای انجام امور دریافت و پرداخت قبوض و مبالغ مالی افزود: راه‌اندازی این شعبه موجب شده است مشتریان بانک در هرموقع از شبانه روز امور بانکی خود را انجام داده و در وقت خود صرفه‌جویی کنند. وی خواستار هماهنگی و توجه سایر بانک‌های دولتی و خصوصی کشور به ارائه خدمات الکترونیک و نوین بانکی شد و گفت: راه‌اندازی بانک‌های خصوصی موجب شده که بانک‌های دولتی به ایجاد و دایر کردن خدمات نوین بیشتر توجه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: تا آخر سال در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور شعبه ۲۴ساعته بانک تجارت دایر شود. حق‌وردی با اشاره به همسویی بانک تجارت با دولت در زمینه اعطای تسهیلات برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازده افزود: از سال آینده نظارت بر اعطا و نحوه صرف این تسهیلات بیشتر خواهد شد. مدیر امور شعب بانک تجارت در استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بانک تجارت استان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزا به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازه بیشتر از تعهد خود عمل کرده و تاکنون ۲هزار میلیارد ریال برای ایجاد ۲هزار شغل انعقاد قرارداد کرده است.

رضوان مهرجونژاد با اشاره به افزایش ۳۳درصدی سپرده‌ها در نزد بانک تجارت استان اردبیل افزود: تمامی سرمایه این بانک به سمت اشتغالزایی، رفع بیکاری و ایجاد شبکه بانکی شفاف هدایت شده است.