دنیای اقتصاد - همدان - محبوبه یادگاری: همزمان با اجرای طرح سفرهای تابستانی روابط‌عمومی حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان همدان اقدام به تهیه و چاپ پنج هزار نسخه بروشور راهنمای سفر برای توزیع بین مسافران تابستانی استان کرد. محمد سرگزی، معاون اداری مالی این اداره‌کل با اعلام این خبر افزود: این تعداد بروشور توسط روابط‌عمومی این اداره‌کل تهیه و به وسیله عوامل اجرایی حمل‌و‌نقل مسافر که در پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافر مستقر هستند و داخل اتوبوس‌ها بین مسافران تابستانی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این بروشورها حاوی اطلاعاتی در زمینه سفر، دعای سفر، حقوق مسافر، شماره تلفن‌های ضروری برای مسافران، آدرس سایت برای تهیه بلیت اینترنتی، راه‌های ارتباط با اداره‌کل و ارائه نظرات و پیشنهادها است که برای راهنمایی مسافران تابستانی توزیع می‌شود.

سرگزی افزود: با توجه به قدمت تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای مطبوع، استان همدان هر ساله در فصل تابستان میزبان تعداد زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور بوده و امسال نیز تمام تمهیدات لازم در زمینه حمل‌و‌نقل و دسترسی آسان به وسیله‌نقلیه عمومی برای مسافران در سطح استان در نظر گرفته شده است.