دنیای اقتصاد- خراسان رضوی- فاطمه رمارم: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، ساعت و ماشین‌آلات وابسته در مشهد گشایش می‌یابد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران در مشهد؛ سید محمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: چهارمین دوره نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در فضای نمایشگاهی به وسعت هفت هزار مترمربع برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه بالغ بر ۱۰۰ شرکت عرضه‌کننده محصولات قیمتی، طلا، جواهرآلات، سنگ‌های قیمتی و ماشین‌آلات ساخت محصولات قیمتی حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند. سیدی با اشاره به نظرسنجی‌های دوره قبل این نمایشگاه تصریح کرد: بر اساس تحلیل فرم‌های نظر سنجی سومین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر مشهد مشخص شد بیش از هشتاد درصد غرفه‌داران از این نمایشگاه رضایت‌مندی داشته‌اند. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با برشمردن اهداف این نمایشگاه تصریح کرد: از جمله اهداف اصلی این نمایشگاه واگذاری فضای کاملا تخصصی برای بازاریابی و معرفی کالاها و محصولات جدید و شناسایی رقبای تجاری قدرتمند و ارزیابی عملکرد آنها است.

وی در ادامه گفت: آشنایی با جدیدترین محصولات و ماشین‌آلات صنعت طلا و جواهر و همچنین برگزاری همایش و کارگاه تخصصی به همراه انعقاد قرارداد‌های داخلی و خارجی از دیگر اهداف این نمایشگاه تخصصی است.

سیدی به حضور نمایندگی‌های دو کشور ایتالیا و ترکیه در این نمایشگاه اشاره داشت و گفت: حضور نمایندگی‌های این دو کشور و بازدید متخصصان از کشورهای توانمند در صنعت طلا و جواهر بر جذابیت‌های این نمایشگاه می‌‌افزاید. چهارمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، ساعت و ماشین‌آلات وابسته از امروز تا ۱۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان خواهد بود.