دنیای‌اقتصاد- ایلام- زهرا موسوی: با حضور ریاست‌جمهوری، دکتر احمدی‌نژاد و همچنین مهندس نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی، عملیات بهره‌برداری از تعداد ۱۶۱۲واحد طرح مسکن مهر کارمندان دولت، با افتتاح و تحویل نمادین دو واحد از این منازل به افراد متقاضی آغاز شد. در این مراسم، دکتر احمدی‌نژاد گفت: ما به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا سال ۹۲ همه طرح‌های مسکن‌مهر کشور ساخته شوند و مشکل افراد فاقد مسکن نیز رفع شود و دیگر کسی در کشور دغدغه مسکن نداشته باشد.

وی همچنین افزود: توجه به امور زیربنایی، برای توسعه و آبادانی کشور امری ضروری و مهم است و دولت برای ایجاد زیرساخت‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است. به طوری‌که در سال گذشته بیش از بیست هزار و پانصد میلیارد تومان در امور زیربنایی کشور هزینه شده است که در سال‌جاری به رقم چهل و هفت هزار و پانصد هزار ریال افزایش پیدا کرده است.

مهندس نیکزاد، وزیر مسکن و شهرسازی هم در سخنان خود گفت: از مجموع دو میلیون و ششصد هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی در کل کشور، تعداد بیش از بیست هزار واحد مسکونی طرح مهر آن برای اقشار مختلف استان ایلام در حال ساخت است.