250 مصوبه دولت برای استان کردستان

دنیای اقتصاد- سومین دور سفر هیات دولت به استان کردستان، بالغ بر ۲۵۰ مصوبه در راستای توسعه و پیشرفت این استان در پی داشت. به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تصویب هیات دولت مقرر شده است که مبلغی بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی و ریالی برای اجرای ۲۰ طرح صنعتی و تولیدی در استان کردستان اختصاص یابد.

در بند دیگری از مصوبات سفر هیات دولت در استان کردستان مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و طرح توسعه باغات در مناطق شیب دار این استان اختصاص پیدا کرده است.

اتمام عملیات گازرسانی به ۱۰۰ روستای استان کردستان تا پایان سال جاری و اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و علوم قرآنی و کمک به فعالیت‌های رسانه‌ای به ویژه صدا و سیمای مرکز کردستان از دیگر مصوبات سفر استانی دولت به کردستان به شمار می‌رود.

جلسه هیات دولت با حضور رییس‌جمهور، معاون اول وی، وزرا و جمعی از مدیران کل استان کردستان برگزار شد و در آن رییس‌جمهور بر توسعه و پیشرفت کردستان تاکید کرد.

رییس‌جمهور در ادامه برنامه‌های کاری خود روز پنج شنبه علاوه بر حضور در شورای اداری استان در جمع نخبگان و منتخبان کردستان سخنرانی کرد.