دنیای‌اقتصاد- استان البرز- نازنین میرزایی: گردهمایی هیات مدیره مجامع امور صنفی استان البرز این هفته در سالن همایش سازمان بازرگانی این استان با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از تجار و بازرگانان برگزار شد. نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در این همایش گفت: اصناف نقش مهمی در جامعه بر عهده دارند. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محسن کازرونی افزود: یکی از مهم‌ترین نقش‌های فعال اصناف همکاری در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها است.

امام جمعه کرج افزود: اصناف در دوران انقلاب با پشتیبانی از رهبری حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی ایفای نقش کردند. کازرونی اضافه کرد: امروز نیز اصناف و بازاریان در دفاع از آرمان‌های شهدای انقلاب پیشرو و پیشتاز هستند. رییس سازمان بازرگانی استان البرز نیز دراین خصوص گفت: نقش اصناف و بازاریان در اجرای موفق قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بی‌بدیل است. تیمور پورحیدری گفت: خوشبختانه با همکاری اصناف و بازاریان در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها کوچک‌ترین دغدغه و مشکلی در این استان به وجود نیامده است.

وی بر همکاری بیشتر اصناف و بازاریان برای کوتاه کردن دست افراد سودجو در عرصه‌های اقتصادی تاکید کرد. پورحیدری با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی گفت: طرح پایش اقتصادی در کشور از جمله استان البرز در آستانه اجرا قرار گرفته و این طرح با همکاری اصناف به خوبی اجرا خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: البرز یک استان اقتصادی در کشور است و از نظر پتانسیل تولیدی در مقام نخست قرار دارد.

این مسوول بیان داشت: اکنون حدود چهار هزار واحد تولیدی در استان البرز فعال هستند که امیدواریم با تعامل و همکاری این واحدهای تولیدی خدمات قابل قبولی را در استان ارائه کنیم. وی اضافه کرد: امسال هیچ‌گونه افزایش قیمت نخواهیم داشت و چنانچه مواردی باشد سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعلام خواهد کرد.