دنیای‌اقتصاد- قزوین- مهرداد نوری: سازمان جهاد کشاورزی و جهاد دانشگاهی قزوین، با هدف توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه برای بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های مختلف و تبادل تجربیات به امضا رسید.

رییس جهاد کشاورزی استان قزوین در مراسم امضای تفاهم‌نامه با بیان این مطلب که از گذشته همکاری‌های خوبی بین جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی استان وجود داشته و دارد، گفت: این تفاهم‌نامه باب جدیدی را در همکاری‌های دو نهاد باز خواهد کرد.

محمدرضا صفری تصریح کرد: استان قزوین قطب کشاورزی و دامداری کشور است و استفاده از یافته‌های علمی و فناوری جهاد دانشگاهی می‌تواند در علمی کردن فعالیت‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

عبدالله شفیعی، سرپرست جهاد دانشگاهی استان قزوین نیز با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی با بهره‌گیری از امکانات فراوان علمی در پژوهشکده‌ها و مراکز خود می‌تواند گام‌های خوبی را برای استان بردارد، گفت: پروژه‌های خوبی با جهاد کشاورزی استان به اجرا درآمده، اما خواهان اجرای پروژه‌های متنوع در زمینه ارتقای دام، تولیدات کشاورزی و زنبورداری هستیم.

در حال حاضر پنج پروژه توسط جهاد کشاورزی استان قزوین نهایی شده که در صورت حمایت استانداری می‌تواند توسط جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی استان قزوین به اجرا درآید.