دنیای‌اقتصاد-همدان- محبوبه یادگاری: استاندار همدان در دومین دور از سفرهای شهرستانی خود به همدان سفر کرد. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری همدان، کرم رضا پیریایی در دیدار از پروژه‌های در دست اجرای مدیریت شهری همدان گفت:به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان، سال ۹۰سال شکوفایی پروژه‌های مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: شهرداری همدان با اجرای پروژه‌هایی که هم‌اکنون در دست اجرا دارد به موفقیت بزرگی از لحاظ شهرسازی دست خواهد یافت. استاندار همدان با اشاره به مشکلات، بعضی از پروژه‌ها از جمله کمبود اعتبار خاطرنشان کرد: استانداری در این زمینه به شهرداری کمک خواهد کرد و فرماندار نیز باید پیگیر اینگونه مسائل باشد.

شهردار همدان نیز در این سفر در خصوص طرح تقاطع غیرهمسطح پژوهش در همدان گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۱۵۰ متر شامل تابلیه ای به طول ۸۶ متر، رمپ شمالی به طول ۲۳۳ متر واقع در بلوار دانشگاه، رمپ جنوبی به طول ۱۷۱ متر واقع در بلوار بعثت است که ۶۶۰ متر اصلاح هندسی مسیر موجود در بلوارهای بعثت و دانشگاه و اتصال آن به مسیر جدید الاحداث و ۴ راستگرد برای دسترسی بلوارهای عمودی در سطح فوقانی تقاطع است.وی یادآور شد: سازه زیر گذر و رمپ‌های پروژه پژوهش مجموعا شامل ۲۴۰ حلقه شمع است که تا کنون ۱۸۰ شمع آن احداث شده است.

وی مدت قرارداد برای اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح پژوهش را ۹ ماه کاری اعلام کرد و افزود : این طرح در حال حاضر ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.