دنیای‌اقتصاد- کرمانشاه- الهام اکبری: رییس سازمان بازرگانی استان کرمانشاه گفت: وجود شرکت‌های تولیدی با برندهای کشوری در استان کرمانشاه و همچنین پتانسیل‌های ویژه‌ای که استان کرمانشاه دارد موجب شد تا این شهر مجری برپایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق شود. اصغر میرزایی اعلام کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی، دستیابی به بازار عراق و کشورهای همسایه و نیز توسعه روابط تجاری و اقتصادی کشور ایران و عراق برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژگی عمده این نمایشگاه نسبت به سایر نمایشگاه‌های دیگر این است که همزمان با به نمایش گذاشتن توانمندی‌های ایران، جلسات تخصصی بین فعالان اقتصادی دو طرف در کارگروه‌های مختلف صورت می‌گیرد که آنها امکان بحث و تبادل نظر به صورت چهره به چهره را با یکدیگر خواهند داشت و این امر منجر به انعقاد قراردادهای تجاری نیز خواهد شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و نیاز بازار عراق، تجار عراقی تمایل زیادی به گسترش روابط تجاری با ایران دارند. رییس سازمان بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: واحدهای توانمند تولیدی و صنعتی باید از این ظرفیت و فرصت استفاده نمایند که سهم بیشتری از بازار عراق را به خود اختصاص دهند.