دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: استاندار کرمانشاه در راس هیاتی از مدیران استان کرمانشاه به استان کرکوک رفت و با استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. عبدالرحمن مصطفی فتاح ، استاندار کرکوک در این دیدار گفت: استان کرکوک به لحاظ دارا بودن ذخایر نفت یک شهر ثروتمند است و در دیگر بخش‌ها نیز از جمله کشاورزی و صنعت یکی از شهرهای بزرگ عراق به شمار می‌آید.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری ایران و استان‌های مرز نشین ، بالاخص مشارکت استان کرمانشاه ، برنامه ریزی صحیح و درستی را برای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه کرکوک انجام دهیم. در ادامه مهندس سیددادوش ‌هاشمی‌، استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه تجربه خوبی را در برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی‌ایران در سلیمانیه و دیگر استان‌ها دارد، از این رو حاضریم یک نمایشگاه سالانه در کرکوک مخصوص جمهوری اسلامی‌ایران برگزار کنیم.

وی در ادامه حضور خود در استان کرکوک، به دیدار اعضای مجلس این استان رفت و با اشاره به دارا بودن ظرفیت‌های خوب این استان تصریح کرد: تا یک ماه آینده تجار و بازرگانان استان کرکوک به دعوت اتاق بازرگانی و سازمان بازرگانی به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد تا روابط دو جانبه بیش از پیش قوت گیرد.