دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: شهرداری قزوین برای استقبال وِیژه از فصل بهار و مسافران نوروزی آماده می‌شود. علی‌رضا منجم، رییس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین در اولین جلسه هماهنگی ستاد نوروزی شهرداری قزوین که با هدف بررسی و اندیشیدن تمهیدات لازم برای استقبال هرچه بهتر از بهار و مسافران نوروزی برگزار شد، افزود: امسال فعالیت ستاد نوروزی شهرداری زودتر از سال‌های گذشته آغاز شد تا زمان کافی برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر، بهتر و عملیاتی کردن اقدامات وجود داشته باشد.

وی اسکان مسافران نوروزی با همکاری سازمان میراث فرهنگی را از تعهدات شهرداری به عنوان معاونت اسکان و پذیرایی استان در نوروزسال آینده عنوان و اظهار کرد: بوستان‌های ملت، بهشتی، مطهری و مسافر که دارای امکانات کافی و مناسب برای خدمات‌رسانی به مسافران هستند، برای این منظور در نظر گرفته شده و همچنین برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از سرما و بارش برف و باران، در حداقل دو بوستان در ورودی شهر تمهیدات ویژه و محیط مسقف در نظر گرفته خواهد شد.

این مسوول به ضرورت هماهنگی با برخی ادارات و نهادها برای مقابله با بحران‌های احتمالی در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی با ادارات آموزش و پرورش، تربیت بدنی، اوقاف و هلال احمر در مواقع بحران می‌توان نسبت به اسکان هر چه بهتر و سریع‌تر مسافران اقدام کرد.