ارائه 130 نوع خدمت الکترونیکی به مردم

دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در تحول نظام اداری کشور، استقرار دولت الکترونیک است. دکتر لطف ا... فروزنده دهکردی در سومین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های منطقه چهار کشور (ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان) که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه تشکیل شد، افزود: هم اکنون ۱۳۰ نوع خدمت به صورت الکترونیکی در حال ارائه به مردم است و تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک این مهم را به ۵۰۰ خدمت افزایش دهیم.

وی ایجاد دفاتر پیشخوان دولت را یکی از الزامات ضروری دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: این دفاتر در دو حوزه شهری و روستایی به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی از دیگر محورها و برنامه‌های تحول در نظام اداری کشور را اجرای برنامه دورکاری کارمندان دانست و از آن به عنوان یک انقلاب در نظام اداری کشور نام برد و گفت: در حال حاضر ملاک ما برای کارمندان حضور فیزیکی آنها است ولی در مدل جدید در پی این هستیم که میزان و حاصل کار و فعالیت یک کارمند را مبنا قرار دهیم. دکتر فروزنده از کلیه استانداران و معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی خواست اختیارات لازم را به کلیه دستگاه‌های اجرایی بدهند و زیرساخت‌ها و امکانات لازم را نیز برای تحقق این مورد فراهم کنند. فروزنده دهکردی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، انرژی، صنعت و...گفت: این استان پتانسیل بی‌نظیری برای پذیرش بسیاری از مراکز پژوهشی و سازمان‌های وابسته از تهران را دارد و همچنین در بخش پتروشیمی جز اولویت‌های دولت است.