دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: سرپرست امور مسکن سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین گفت: مسکن مهر با تمام انشعابات آب و فاضلاب، برق و گاز در استان به متقاضیان واگذار می‌شود. عباس پورقادر بیان کرد: هزینه این انشعابات ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال است.

وی ادامه داد: این هزینه شامل سایر انشعابات مشاعات از جمله برق سه فاز آسانسور و روشنایی‌های داخلی نیز می‌شود.

سرپرست امور مسکن سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: واحدهایی که دارای دو دستگاه آسانسور است، هزینه یک دستگاه از سوی دولت و هزینه آسانسور دوم نیز توسط اعضای تعاونی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به ساخت ۳۶ هزار و ۷۰۴ واحد مسکن مهر در استان قزوین، تاکید کرد: با توجه به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای بهره‌مندی از مسکن مهر، میزان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط مسکن مهر در استان قزوین ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است که افراد دارای شرایط می‌توانند از مسکن مهر بهره‌مند شوند.

پورقادر با اشاره به پیش‌بینی امکانات رفاهی برای واحدهای مسکن مهر در آبیک، تاکستان، قزوین، محمدیه و الوند گفت: این امکانات شامل مدرسه، مسجد و پارک بازی است که در کنار مسکن مهر پیش‌بینی شده و احداث می‌شود.

وی توضیح داد: متراژ هر واحد مسکن مهر ۷۵ متر‌مربع است که این میزان در واحدهایی که توسط خود مالکان ساخته می‌شود به ۹۳ متر هم می‌رسد.

سرپرست امور مسکن سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به روند احداث مسکن مهر در استان، تا پایان آذر ماه امسال یک‌هزار و ۱۰۷ واحد مسکن مهر در استان قزوین به متقاضیان واگذار می‌شود.