دنیای اقتصاد - خرم‌آباد - الهه نجف‌وند: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت و کمبودهای شهرستان چگنی در ابعاد مختلف، بر ضرورت رساندن فریاد محرومیت مردم این شهرستان به گوش مسوولان تاکید کرد. رضا رحیمی‌نسب در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان چگنی با انتقاد از محرومیت‌های وسیع این شهرستان در ابعاد مختلف و کمبود زیرساخت‌های اساسی، از مسوولان خواست که در توجه به این منطقه از هیچ کوششی دریغ نکرده و در رفع مسائل و مشکلات مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر خدمات رسانی هر چه سریع‌تر به این شهرستان تازه تاسیس، ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی مشکلات این شهرستان، عنوان کرد: خدمت به مردم محروم این منطقه بسیار مهم است.

اردشیر شیخ آزادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز در این جلسه به برخی مشکلات حوزه سلامت شهرستان چگنی اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت همت و کار مضاعف در این حوزه، یادآورشد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز به عنوان متولی اصلی سلامت در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

فرماندار شهرستان چگنی نیز در این نشست با تشریح مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تازه تاسیس، گفت: فراهم آوردن امکان ارائه خدمات تخصصی درمانی با هدف کاهش تردد مردم شهرستان چگنی به سایر شهرستان‌ها از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

احمد رضا دالوند فرسودگی مراکز بهداشتی درمانی موجود، احداث خانه‌های بهداشت جدید، بازسازی خانه‌های بهداشت شهرستان چگنی، نبود داروخانه شبانه روزی، نبود اورژانس بیمارستانی، کمبود کادر تخصصی درمانی و کمبود تجهیزات درمانی را عمده مشکلات شهرستان چگنی برشمرد و خواستار رفع موانع و مشکلات مردم در این زمینه شد.