دنیای اقتصاد - اصفهان - مرتضی راعی: معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: فقط یک ‌درصد از اتمام فاز یک طرح عظیم شهری زیرگذر میدان امام علی(ع) باقی مانده و به مناسبت عید سعید فطر به صورت تکمیل شده از لحاظ اجرایی و زیبایی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. دکتر علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه با نصب تابلو روز شمار زمان بهره‌برداری از این پروژه به مردم به صورت روزانه اعلام می‌شود، اذعان کرد: این پروژه یکی از بهتریـن و زیباترین طرح‌های شهری خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های زیباسازی نمای زیرگذر میدان امام علی(ع)با رعایت مباحث میراثی، مذهبی و نقوش زیبای ایرانی تصریح کرد: احداث پایانه‏ درون شهری همزمان با بهره‌برداری فاز اول طرح احیای میدان امام علی‌(ع) در این محور با هدف ارتقای تسهیلات حمل‌و‌نقل عمومی افتتاح خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری با بیان اینکه مدیریت شهری در سه نوبت کاری زیرگذر طرح احیای میدان امام علی(ع) را در مدت کمتر از یک سال و چهار ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رساند، اذعان کرد: تاکنون زیرگذر این پروژه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت تمام‌ساز و کارها بیش از ۹۹درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های عمرانی چهار مسیر‌هاتف، عبدالرزاق، ولی عصر و مجلسی، تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: مدیریت شهری، برنامه‌ریزی دقیق طرح احیای میدان امام‌علی‌(ع) را از لحاظ سرعت و مباحث اقتصادی و اجتماعی بررسی کرده تا هر چه سریع‌تر این طرح به پایان برسد.