دنیای اقتصاد - همدان - محبوبه یادگاری: به مناسبت هفته دولت ۶۴پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۸میلیارد ریال در استان همدان به بهره‌برداری رسید . مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان تعداد پروژه‌های مورد بهره‌برداری شهر همدان را ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۶میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در فامنین ۳پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، در ملایر ۴ پروژه با ۶۳۰ میلیون ریال، در نهاوند ۹ پروژه با ۳ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال، در تویسرکان ۶ پروژه با یک‌هزار و ۴۰۰ میلیون ریال، در اسدآباد ۵پروژه با یک‌هزار میلیون ریال، در بهار ۳ پروژه با ۶۰۰ میلیون ریال، در کبودرآهنگ ۹ پروژه با ۲ هزارو ۸۰ میلیون ریال و در رزن ۸ پروژه با یک‌هزار و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

قاسم نظری پویا افتتاح پروژه‌های فوق را در جهت توسعه زیرساخت‌ها، افزایش تلفن‌های همگانی، افزایش دسترسی مردم به خدمات مخابراتی و... عنوان کرد و افزود: نصب و راه‌اندازی ۱۹ هزار و ۶۷۶ شماره سوئیچ ثابت با ۳ پروژه و با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال، نصب و راه‌اندازی ۳هزار و ۳۶۰ کانال (سیستم سوئیچ راه دور ) با ۱۱ پروژه و با اعتبار ۲ هزار و ۱۵۰ میلیون ریال، ایستگاه‌های رادیویی تلفن همراه (BTS) با ۸ پروژه و با اعتبار ۸ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال، دفتر فناوری اطلاعات روستایی (در جهت خدمت‌رسانی به روستا‌ها و کاهش مراجعات مردم به شهرها انجام می‌شود) ۴۲ پروژه با اعتبار ۸ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیدند.

وی مهم‌ترین پروژه افتتاح شهر همدان را مرکز سوئیچ آیت ا... معصومی خضریان با اعتبار ۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ۱۵ هزار شماره به ظرفیت این مرکز با افتتاح این پروژه‌ها اضافه شد و از ۲۸ هزار شماره به ۴۳ هزار شماره رسید.