دنیای اقتصاد- بوشهر: رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در راستای استفاده از سوخت پاک سه ایستگاه سی‌ان‌جی در این استان به بهره‌برداری رسید. مهرداد بیوکی افزود: از این شمار یک جایگاه در بوشهر و مابقی نیز در شهرستان دشتی ساخته شده است. وی اظهار کرد: برای خرید و نصب هر کدام از تجهیزات جایگاه‌های یادشده در استان بوشهر ۱۰‌میلیارد‌ریال هزینه شده است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر یادآورشد: جایگاه سی‌ان‌جی بوشهر دولتی است و دو جایگاه دیگر در شهرستان دشتی نیز یکی شخصی و دیگری مربوط به تعاونی مرزنشینان این شهرستان است که از محل تسهیلات دولتی دایر شده‌اند.

وی گفت: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی فعال در استان بوشهر به هشت جایگاه افزایش یافت.

بیوکی ادامه داد: این جایگاه‌های سی‌ان‌جی در شهرهای جم، کنگان، دیر، خورموج و بوشهر دایر شده‌اند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر یادآورشد: با توجه به تولید خودروهای دوگانه سوز و با هدف ایجاد توازن میان تولید این خودروها و جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان بوشهر توسعه و ساخت آنها نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی گفت: در همین راستا ۲۱ جایگاه سی‌ان‌جی در استان بوشهر در دست ساخت است که از پیشرفت فیزیکی میانگین ۶۰درصدی برخوردار هستند.

بیوکی، تسریع در بهره‌برداری از این جایگاه‌ها را نیازمند همکاری شرکت گاز برای نصب انشعاب و اتصال به خط لوله گاز دانست و افزود: جایگاه‌های یادشده در شهرستان‌های جم، کنگان، دشتی، دیر، تنگستان، بوشهر، دشتستان و گناوه در حال ساخت است.