دنیای اقتصاد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اختصاص ۶‌میلیارد‌تومان از سوی وزارت نیرو برای اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب پروژه مسکن مهر قم خبر داد و گفت: ۶‌میلیارد‌تومان نیز از سوی استانداری قم به این پروژه اختصاص یافته است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا در جلسه شورای مسکن استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نیرو برای آبرسانی به مسکن مهر قم و ایجاد فاضلاب شهر در این منطقه ۶‌میلیارد‌تومان اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی استانداری قم نیز برای اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب مسکن مهر همین میزان اعتبار اختصاص داده شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به پروژه مسکن مهر تاکید کرد و گفت: با توجه به رشد روز افزون جمعیت در منطقه پردیسان و تسریع در روند ساخت و‌ساز واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر، ایجاد زیرساخت‌ها به ویژه آب و برق در این منطقه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. وی ابراز کرد: اجرای درست و بهنگام عملیات آماده‌سازی خیابان‌های محدوده مسکن مهر می‌تواند در سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های زیربنایی موثر باشد که باید از سوی متولیان امر مسکن مهر مورد توجه قرار‌ گیرد.

مهندس توکلی‌بینا با بیان اینکه عدم تداخل پروژه‌های آبرسانی با طرح‌های شرکت‌های برق، گاز و مخابرات نیز بسیار مهم و قابل‌توجه است، گفت: اتحادیه‌های هشت‌گانه مسکن مهر و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید با جدول‌گذاری و ارائه نقشه‌های کارشناسی مسیر اجرای هر کدام از طرح‌های شرکت‌های خدمات‌رسان را مشخص سازد.