دنیای اقتصاد - بوشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۱۵ طرح گازرسانی در این استان آماده بهره‌برداری است و همزمان با بزرگداشت هفته دولت رسما افتتاح خواهند شد. غلامعباس حسینی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده با بهره‌برداری از پروژه گاز‌رسانی به شهر جدید عالیشهر در هفته دولت، یکهزار و ۵۴۹ خانوار در این شهر از نعمت گاز شهری برخوردار خواهند شد.

حسینی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۱۴میلیارد و ۲۷۳میلیون‌ریال هزینه شده است، یادآور شد: برای گازرسانی به ۹روستای این استان نیز ۱۶‌میلیارد و ۸۱۸میلیون‌ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر این روستاها را شامل جنوب جم، اسلام آباد، شهر خاص، گندم زار، تنگمان، جمال‌آباد، بیدخوار، چاه دراز و دهقاید عنوان کرد.

وی گفت: همچنین جایگاه CNG شرکتی ۲ بوشهر، تک منظوره بوشهر، دو منظوره صفایی کنگان، دو منظوره شرکتی خورموج و دو منظوره غلامی خورموج نیز با اعتبار یک‌میلیاردو ۸۰۰میلیون‌ریال ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

حسینی افزود: در هفته دولت عملیات اجرایی شبکه شهری دلوار با اعتبار ۱۰‌میلیارد‌ریال آغاز خواهد شد که زمینه گازرسانی به پنج‌هزارو ۷۱۷ خانوار را فراهم خواهد کرد.

این مقام مسوول یادآور شد: همچنین عملیات گاز‌رسانی به شش روستا شامل بیدخون، پرک، شیرینو، برکه چوپان، نخل غانم و تنبک جدید با اعتبار ۲۸‌میلیارد‌ریال آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: افزون بر این، عملیات اجرایی خط انتقال بردخون نیز با اعتبار ۱۹‌میلیاردو ۸۸۲‌میلیون‌ریال در هفته دولت امسال آغاز خواهد شد.