دنیای اقتصاد - اصفهان - راعی: وزیر مسکن و شهرسازی سال ۱۳۹۲ را سال پیک جمعیتی کشور و در نتیجه افزایش تقاضا برای مسکن دانست و گفت: با اجرای طرح مسکن مهر در کشور و ساخت حدود یک‌میلیون و ۴۰۰ واحد مسکن مهر، به این نیاز جامعه پاسخ داده می‌شود.

علی نیکزاد در جلسه شورای اداری استان اصفهان ادامه داد: پس از سال ۱۳۹۲ شیب تند افزایش جمعیت و تقاضا برای مسکن در کشور نزولی می‌شود؛ اما در حال حاضر برای اجرایی شدن این طرح ملی نیازمند کمک تمام استانداران و اعضای دولت هستیم.

وی با اشاره به اعتباراتی که دولت برای تامین تاسیسات زیربنایی مسکن مهر در کشور به شرکت‌های خدماتی مانند برق، آب و فاضلاب و گاز داده است، خاطرنشان کرد: دولت تاکنون ۵۷۰‌میلیارد‌تومان به وزارت نیرو برای تامین خدمات طرح مسکن مهر اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، در نشست شورای مسکن استان اصفهان که به ریاست وزیر مسکن و شهرسازی تشکیل شد، استاندار اصفهان از وزیر مسکن و شهرسازی خواستار تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن مهر این استان شد.

دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از واحدهای مسکن مهر استان در فولادشهر و دیگر مناطق استان نزدیک به بهره‌برداری است و این در حالی است که هنوز زیرساخت‌های مورد نیاز این واحدها ایجاد نشده است.