دنیای اقتصاد - بجنورد- جواد آگاهی: برای خرید تملک پروژه‌های راهسازی و بازگشایی حریم راه‌های خراسان شمالی در سال گذشته ۸میلیارد و ۸۰۲میلیون ریال هزینه شد. مدیر کل راه و ترابری خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: این مبلغ اعتبار برای تعریض و گسترش راه‌های استان هزینه شده است. ابوالفضل باقرنیا خرید تملک محورهای

بجنورد - سنخواست را با مبلغ ۵میلیارد ریال، بازگشایی راه ورودی روستای سست را با مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال و جاده ارتباطی بجنورد- گیفان را با مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد. وی هزینه صرف شده برای خرید تملک پروژه احداث تقاطع هم سطح سه راهی ایرج- سنخواست را ۳۵۰ میلیون ریال دانست و افزود: در سال گذشته مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال برای احداث آسفالت راه روستایی اسطرخی گلیان و مبلغ ۴۴۲ میلیون ریال برای احداث راه روستایی خرق هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای خرید تملک زیرسازی و ابنیه راه تاجیک و تازه یاب در دهستان جیرانلو در شهرستان مانه و سملقان نیز مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال هزینه شده است. مدیر کل راه و ترابری خراسان شمالی افزود: سال گذشته برای پروژه‌های آزاد‌سازی حریم راه‌ها مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.